Ook Puur Chris en de Happy & Healhy Academy hebben leveringsvoorwaarden. Deze zijn volgens het Nederlandse recht. 

Ik vat ze op een makkelijke manier voor je samen. Om het leesbaarder te maken: met ‘ik’  wordt bedoeld zowel Puur Chris als de Happy & Healthy Academy. Met ‘jij’ bedoelen we de klant die met ons in zee gaat. 

  • Ik doe mijn uiterste best om je zo goed en volledig mogelijk te helpen. Ik geef adviezen en content in mijn publicaties, blogs, podcasts, trainingen, video’s, mails, online cursussen, webinars en in 1-op-1 gesprekken. 
  • Helaas kan ik geen resultaten garanderen. Die zijn namelijk van zoveel factoren afhankelijk. Zo kan ik je alleen inspireren en motiveren maar moet je zelf tijd en energie er in steken om de tips en adviezen ook echt aan de slag te gaan. Je kunt me dus niet aansprakelijk stellen voor het resultaat. 
  • Ik geef je waardevolle informatie die is gestoeld op de zienswijze van het Institute of Integrative Nutrition. Daarbij ga ik uit van een holistische aanpak. Ik wil hierbij benadrukken dat het gaat om adviezen die een aanvulling zijn op bijvoorbeeld een reguliere medische behandeling. Ze gaan nooit in tegen de adviezen van je behandelend arts. Daarnaast raad ik je altijd aan om bij twijfel of klachten een arts te raadplegen.
  • Je bent vrij om al mijn materialen te gebruiken voor je eigen geluk en gezondheid. Het copyright van alle content ligt bij mij. Dat betekent dat je het niet mag delen, publiceren of bijvoorbeeld zelf commercieel gebruiken. Tenzij ik daar je uitdrukkelijk schriftelijk toestemming voor heb gegeven natuurlijk. 
  • Ik omschrijf in mijn aanbod duidelijk wat de kosten zijn en hoe betaling geregeld wordt. Ga je met mij in zee, dan ga je hiermee dus akkoord. Ik verwacht dat je je hier dan ook aan houdt. Ik doe het liever niet maar als je je niet aan de betalingsafspraken houdt, onderneem ik stappen. 
  • Veel van mijn diensten bied ik online aan. Dat betekent dat jij daar in principe altijd toegang toe hebt. Het kan zijn dat door omstandigheden iets (tijdelijk) niet beschikbaar is. Dat kan door technische storingen zijn maar het kan ook door bijvoorbeeld een slechte verbinding aan jouw kant zijn. Ik ben in geen geval daar aansprakelijk voor. 
  • Tot je online cursussen heb je levenslange toegang. Hoe mooi is dat? Ik zal mijn uiterste best doen om dat ook waar te maken maar kan dat niet helemaal garanderen. Wel beloof ik dat ik je minimaal 3 maanden van tevoren aangeef als bijvoorbeeld content verplaatst wordt. 
  • Doe je een 1-op1- coaching bij mij, dan maken we afspraken voor de persoonlijke gesprekken. Die kun je tot 24 uur van tevoren kosteloos verplaatsen. 

Tot slot: het is belangrijk dat jouw gegevens in ons systeem up-to-date zijn. Controleer bij aanvang of alles klopt. Wijzigt er iets, bijvoorbeeld omdat je een ander mailadres hebt of een nieuw telefoonnummer, dan kun je dat zelf wijzigen in je portal . Of je stuurt me een mailtje: contact@puurchris.nl. Ik beloof je dat ik strikt vertrouwelijk met je gegevens omga en ze niet aan derden geef. Lees ook de privacyverklaring op de website. 

Ik doe mijn uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Ben je niet tevreden of heb je vragen, laat het me dan weten. Ik ga ervan uit dat dit in alle redelijkheid is. In dat geval komen we er beslist samen uit.

Ik verheug me op onze samenwerking!

Stein, maart 2021